Donnerstag

Advent

Felkészültem. Vasárnap reggel -nem kapkodtam el- megkötöttem a koszorúkat (ajtóra kissebbet, az asztalra egy rég vágyott hatalmasat) és kiakasztgattam az adventi kalendáriumot.
Koszorút és ajtódíszt eredetileg venni szerettem volna, de az árak évről évre durvábbak. A bejáratira eddig még soha nem raktam semmit, de mert a fiúk rég nyúznak kinti fényekért, beadtam a derekam... khm. A dísz nem fény, de beérték ennyivel.

A négy gyertyára költöttünk (78Cent) és a nagy koszorúalapra (3,99€). Az ágakat D., ismerős erdejéből kérte és kapta.
A kalendáriumba került némi válogatott csokoládé, kesztyű, radír, pár beváltható bón... (séta az esti órákban a lámpásokkal, "könyvutalvány", piros sófürdő... etc.)




4 Kommentare:

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.